Wandelen in Belgie - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Wandelen in Belgie - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Wandelen in Belgie

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

25 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Hollesley

In de Panne was een camping snel gevonden . We hadden ook nog een kaart gekregen met alle campings aan de kust. We kunnen weer verder. Het weer bleef onveranderd mooi. Heerlijk om te wandelen en te kamperen. Het duingebied had nog wel eens leuke verrassingen vooral al het wandelpad ook het ruiterpad bleek te zijn. Dat was het niet echt helemaal. Dan pasten we de route maar wat aan . Vaak ging het ook over de boulevard. Als of de hele Belgischekust boulevard is. Het was er druk met mensen die nog een dagje uitgingen . Interesante plaatsen uit de geschiedenis en de oorlogstijd. Wat een verdedigingswerken zijn daar geweest. We gaan lekker snel naar het noorden . Op de derde dag zijn we al in Knokke Heist. Nederland op een kilometer of 5.

• 25 September 2016 - 22:19

Esther Neven:

Ik (we) dachten dat jullie al lang weer thuis zouden zijn.
    Nog effe volhouden. Stapje voor stapje en je bent er weer.
    Esther en Lies Jan.