Op naar Canterbury - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Op naar Canterbury - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Op naar Canterbury

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

20 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Hollesley

Het blijft mooi weer en het is genieten van de natuur. We hebben heel veel bramen struiken en buddleja langs de paden die we liepen. Prachtige eiken en beukenbomen. De bodem is hard met vaak veel stenen op het pad maar ook in de velden. Het is kalkgrond,er zijn hier ook veel kalk mijnen geweest.Het blijft dalen en klimmen over wegen en paden maar ook vaak dwars over de velden en weiden. Zondag hadden we hekjes dag . Om helemaal simpel van te worden. Aldoor hekjes die te klein waren om met de karren door te kunnen. Dus tillen en dat soms op minder dan 20 meter van elkaar. Maar we komen toch steeds dichterbij Canterbury. Aan de naam van de weg is het te zien. We lopen heel veel op de pelgrimsweg.Verder aan sommige heel oude pub s die al stammen uit de 14 de eeuw.

• 20 September 2016 - 21:42

Coby En Aomin:

Hey wandelaars. Fijn het verslag te volgen. Jullie zijn echte doordouwers zoals bekend. We hebben het weekend gezellig naast Kees en Renske gestaan. Gaan morgen ri. Chamavi. Luitjes veel succes en tot de volgende keer. Groetjes van ons

• 21 September 2016 - 10:22

Gerda Van Der Meer:

Goedemorgen wandelaars,

Ja die hekjes horen wel een beetje bij Engeland volgens mij. Zo trainen jullie dus niet alleen de beenspieren, maar ook de armspieren. Al met al vandaag al een maand onderweg en zo te lezen bevalt het nog prima ( behalve de hekjes dan). En ik lees weinig over regen dus ook het weer werkt mee?
    Hier begin ik af te tellen, Jan schiet al aardig op. Denkt met een weekje ongeveer terug te zijn. Jullie horen er van.
    Ben benieuwd hoe het jullie blijft vergaan, dus ik volg trouw jullie verslag.
    Hartelijke groetjes en veel plezier nog, wandel ze!!!!! Gerda

• 21 September 2016 - 12:05

Esther Neven:

Wat geweldig dat jullie zulk mooi weer hebben. Blijf nog maar even genieten. 15 oktober hoeven jullie pas competitie te spelen. Gr. Lies Jan en Esther.