Shere en verder - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Shere en verder - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Shere en verder

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

15 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Hollesley

Na een nacht wild kamperen moeten we eerst boodschappen doen. We komen in een heel mooi oud plaatsje Shere. Zo zullen we er nog wat zien. Mooi oud kerkje en een begraaf plaats er omheen. Met ook een leuke thee room en dan zit je zomaar om half 10 lekker luxe aan de koffie. We treffen het geweldig met het weer deze week. Soms is het met de middag bijna te warm. De route is mooi en afwisselend. Het zoeken naar een slaap plaats is elke dag weer een uitdaging. Camping op de kaart betekent niet dat dat ook een plaats is voor een tentje. En zo komen we onverwacht bij Steve in de dierenweide. Met de autosnelweg op 50 meter afstand. Maar wat een leuke ontmoeting en gastvrijheid. En een kaart om morgen weer op de route te komen.

• 16 September 2016 - 22:25

Anton Rijkers:

Fantastisch dat jullie het zo naar je zin hebben in Engeland. Zoals je waarschijnlijk wel meegekregen zult hebben is het de afgelopen dagen extreem heet geweest hier dus de enigszins mildere temperaturen bij jullie zijn alleen maar prettig. Geniet verder van Engeland en de Engelsen.

Groeten,

Anton