Marburg - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Marburg - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Marburg

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

22 Mei 2014 | Nederland, Culemborg

Hallo allemaal
we lopen wel door maar weinig verslag dat hebben jullie wel gemerkt. De route is prachtig en het weer bijzonder goed. We overnachten zo als het uit komt dat kan van alles zijn. Eerst waren er veel pelgrims herbergen. Meestal in een huis van de kerk gemeenschap. De eerste was het mooiste,dan kan het alleen maar minder worden. Maar vriendelijke mensen overal. We sliepen op het koor van de Thomas kerk,kil en koud,de twijfel sloeg toe! Twee keer in de toren van een kerk. Soms alleen soms met anderen heel gezellig,maar geen verslag. Mijn dag boek dat gaat net. Dit hadden jullie allemaal al gelezen maar toen viel het internet weg.weg verhaal. We zijn inmiddels in Marburg.Eindpunt van Elisabeth pad.Geweldig ! Geoefend kan het in 8 dagen! Een echte aanrader!
Klaus leg het boek op tafel ! Misschien heeft Stephan ook nog een weekje! We hebben hier geen andere wandelaars ontmoet,maar we kunnen lezen in de boeken dat zij er wel zijn. Vandaag een dagje rust! We staan op de stads camping. De trein en de auto's razen voorbij. Een prachtig oude stad,met veel jonge mensen,dat hebben we gisteren al gezien. We hadden de Duitse jeugd nog bijna niet gezien. ZE zitten hier bij elkaar.Studenten stad! Wij gaan Marburg bekijken! Groetjes vanuit een zonovergoten Marburg,Harry en José

• 22 Mei 2014 - 11:19

Esther:

Geweldig, geniet er van. We zien jullie wel weer verschijnen.
    Esther en Lies Jan.

• 22 Mei 2014 - 11:48

Gerben:

Hoi wandelaars,
    Leuk weer van jullie te horen en te lezen dat het goed gaat.
    Hoewel we in de verslagen al één en ander kunnen lezen, zijn we weer benieuwd als jullie terug zijn naar alle verhalen, belevenissen etc. en of deze wandeling nu veel anders is dan die van 2 jaar geleden.
    Succes verder, heel veel plezier en tot ziens,
    Elly en Gerben

• 22 Mei 2014 - 16:21

Anton Rijkers:

Fijn om weer iets van jullie te vernemen. Het is raar om je te realiseren dat je het in deze tijd maar gewoon vindt dat iedereen laat weten waar hij/zij elk moment van de dag is. Ik weet wel dat jullie niet in zeven sloten tegelijk lopen, maar een berichtje doet toch goed. Geniet verder van jullie tocht en wandel met stapjes.
    Groeten,
    Anton

• 22 Mei 2014 - 17:30

Kees En Renske:

Hoi Jose en Harry,
    Leuk te horen dat het zo goed gaat met mooi weer en mooie natuur.
    Volgens ons gaan jullie nu het voormalig west Duitsland in,er komen weer bekende steden in zicht.
    Blijf genieten wij doen het hier ook.
    Gr. Renske en kees

• 23 Mei 2014 - 18:02

Aad En Mirjam:

Fijn dat we weer wat gehoord hebben van jullie. Zijn de wandelschoenen al versleten? Liefs van Aad en Mirjam

• 27 Mei 2014 - 16:26

Ria:

Hoi Jose en Harry,
    Fijn, weer een levensteken van jullie.
    Zijn weer hele bijzondere verhalen, met name de overnachtings plaatsen zijn uniek.
    Kan me voorstellen dat af en toe de twijfel toeslaat.
    Maar jullie komen steeds dichter bij huis, nog even en dan lopen jullie het Reyerskoop op.
    ik kan jullie niet meer volgen op de een of de andere manier is er geen verbinding met de gps.
    Loop ze en heel veel wandel plezier,
    groet Martien en Ria