al 5 dagen op pad - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu al 5 dagen op pad - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

al 5 dagen op pad

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

01 Mei 2014 | Nederland, Boskoop

Door gebrek aan internet een kort verslag.
Wij hebben de eerste 100 km. Erop zitten. We hebben prachtig weer.
Het is heuvelachtig gebied dus best pittig om te beginnen.
Onderkomen geen probleem. Hier langs deze weg zijn veel huizen van de Ev.kerk die onderkomen bieden en echt goed zijn.
we hebben leuke ontmoetingen met mede wandelaars.
Het idee dat het vroegere Oost-Duitsland grauw zou zijn,is niet wat wij nu zien.Het voorjaar doet natuurlijk veel. Prachtige koolzaad velden, fruitbomen in volle bloei.
We kunnen ons met de taal redelijk redden.
Mooie gesprekken over het oost en west van vroeger.
Vandaag een dag naar Dresden geweest.
Indrukwekkend! Die stad en al die mensen.
Iedereen had hier een vrije dag. Wij dus ook.
Morgen weer op pad!
Groetjes Harry en José

• 01 Mei 2014 - 22:17

Corry Arendse:

Dat zijn mooie berichten!
    Jullie hebben een prima start gemaakt.
    Ga zo door en geniet er van!
    Groetjes Corry

• 01 Mei 2014 - 23:13

Coby En Simon:

leuk jullie bericht te lezen, we proberen er beelden bij te krijgen en genieten dus mee.
    groetjes van ons

• 01 Mei 2014 - 23:18

Esther:

Leuk weer van jullie te horen. Geniet er van. Esther en Lies Jan

• 01 Mei 2014 - 23:22

Teuny:

Heel erg leuk van jullie te horen. De natuur kan momenteel natuurlijk niet mooier(zelfs in Oost-Duitsland). Ik geniet hier ook iedere dag van die prachtige koolzaad en fluitekruid velden en bermen! Wat een super weertje hé, is natuurlijk dubbel geniete

• 01 Mei 2014 - 23:53

Aad En Mirjam:

We werden al ongerust omdat het zo stil bleef!!! Fijn dat het goed gaat.Veel wandelplezier.

• 02 Mei 2014 - 00:28

Arie En Nelleke:

Hoi Jose en Harry.

Leuk om weer mee te lezen wat jullie beleven je hebt gelijk het is voorjaar en eigenlijk overal mooi maar dat lopen lijkt mij niet alles geef mij de fiets maar , ik zou zeggen geniet over al van ,en er zijn anderen die het werk doen zeker voor jou HARRY .

Groeten van Arie en Nelleke.

• 02 Mei 2014 - 09:18

Marijke:

Hoi genieters mooie foto's vooral die van dat houten bruggetje .
    Wandel ze .Wij lopen hier wel hard op de baan dus .

• 02 Mei 2014 - 09:44

Anton Rijkers:

Fijn om te lezen dat jullie zulk fijn weer hebben en dat jullie zo genieten van deze wandeltocht. Hopelijk heb je in het vervolg van je tocht vaker de beschikking over internet, want dan kunne we vaker iets van jullie lezen.

• 02 Mei 2014 - 20:39

Renske En Kees:

Fijn dat de start goed verlopen is ,met mooi weer ,en dan komt de natuur nog mooier uit kijk maar naar de foto van het koolzaad.
    Dat jullie goed over het bruggetje gekomen snap ik niet hij lag helemaal op zijn kant.
    Loop maar lekker verder we kijken wel waar jullie verblijven.

Gr. Kees en Renske

• 05 Mei 2014 - 20:45

Kees En Renske:

Zo te zien zijn jullie in Leipzig het wordt denk ik wel wat drukker,met dorpjes en zo.
    Hier mooi weer volgens ons bij jullie ook.

GR. Kees en Renske