Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Harry en jose

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

21 Maart 2012 | Nederland, Schoonhoven

Geweldig afscheid.door familie en vrienden uit gezwaaid.Heel mooi wandel weer. Lekker vroeg in Schoonhoven.

• 22 Maart 2012 - 11:05

Ria:

Hoi Jose en Harry,
    Nou het begin is geweldig, prachtig wandelweer en nog geen heuveltjes.
    Veel plezier,we volgen jullie op de voet.
    Ria

• 22 Maart 2012 - 12:41

Rinie:

Hallo José en Harry,
    Een hele fijne wandelvakantie gewenst maar we zien jullie morgen nog. Hartelijk welkom in Den Bosch!

• 22 Maart 2012 - 15:19

Jan:

Ik heb al gezien dat jullie op de camping zijn aangekomen. Moet een heerlijke dag geweest zijn gezien het weer. Dat route tracking systeem werkt voorteffelijk. Echt Big Brother gevoel!

Groetjes,

Jan.

• 24 Maart 2012 - 19:32

Coby:

heb zojuist op de site gekeken. De aanhangers stonden klaar voor vertrek. We volgen jullie en wensen jullie veel wandelplezier. gr. van ons

• 25 Maart 2012 - 10:57

Liesbeth :

wat een mooi weer hebben jullie tot nu toe! Ik ben heel benieuwd waar jullie nu zijn. Ik ga het allemaal in de gaten houden.

• 26 Maart 2012 - 07:54

Corry Arendse:

Alweer een prachtige dag. Wat boffen jullie. Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Vanmiddag zijn we bij Alfons en dan zullen we het er uitgebreid over hebben. Groetjes Corry

• 26 Maart 2012 - 14:46

Ria:

Hoi ,
    En hoe gaat het ? Nog steeds mooi weer. Zijn jullie nu in Vessem of was dat gisteren(zondag) al?
    Hoop gauw iets van jullie te horen.
    Ria

• 28 Maart 2012 - 07:51

Lizette Van Zoest:

Hallo Harry en Josè nu een week weg, gaat het goed allemaal. Leuke foto`s. Ik ben benieuwd hoe het jullie nu vergaat en waar jullie zijn.
    Heel veel succes en geniet er van
    groetjes Aad en Lizette

• 28 Maart 2012 - 19:04

Bertha.:

Hoy, hoe ver zijn jullie al??
    Al weer een week weg, en Jose hoe gaat het met de kar trekken??
    Liefs van ons gijs en bertha.

• 30 Maart 2012 - 12:09

Lucia:

bom dia.

• 31 Maart 2012 - 11:14

Tonny En Piet:

Hoi Harry en José,
    Inmiddels zijn jullie in België aangekomen. Mooier weer konden jullie je niet wensen met het vertrek vanuit Nederland. Gisterenavond is de massageavond geweest en iedereen wensen jullie ontzettend veel plezier tijdens jullie reis. Anton heeft deze reis eerder per fiets afgelegd. Hij heeft van ons jullie postadres gekregen omdat hij graag met jullie de ervaringen wil delen. Namens iedereen die jullie een warm hart toedragen wensen wij jullie heel veel wandelplezier.

• 31 Maart 2012 - 14:13

Alfons:

Ben nog op zoek naar jullie verder verslag. Maar foto's zijn bekoorlijk en geven de pelgrims moed. Alle goeds, ik wacht af op nadere verhalen.

• 31 Maart 2012 - 14:36

Niek En Dory:

Hoe is het weer in Belgie? hier is het een stuk frisser. gaat het nog steeds goed met de benen en de karretjes.Jullie hebben er al heel wat kilometers op zitten ,en wij volgen het allemaal vanuit onze luie stoel.
    groetjes Niek en Dory

• 31 Maart 2012 - 17:55

Kees En Renske:

Aan de foto [kerk] te zien zijn jullie op het goede pad ga zo door.

• 31 Maart 2012 - 20:26

Anton Rijkers:

Veel plezier tijdens deze fantastische voetreis. Ik zal elke dag uitkijken naar een verslag van jullie en zal dan telkens weer kunnen terugdenken aan mijn fietstocht naar Santiago. Het ga jullie goed.

• 01 April 2012 - 17:45

Lenneke:

Leuke foto’s.
    We zijn benieuwd waar jullie nu zijn. Met dit weer gaat het misschien wel vanzelf?
    Geniet ervan en kijken uit naar jullie ervaringen.
    Lenneke en Frits

• 19 April 2012 - 17:50

Tante Lenie Stolwijk:

hoe is het met jullie .Hier is het goed beetje koud .Ben vandaag na vele weken weer wezen zwemmen
    lieve groetjes Tante Lenie