Vanuit de Abdij in Dinant - Reisverslag uit Dinant, België van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Vanuit de Abdij in Dinant - Reisverslag uit Dinant, België van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Vanuit de Abdij in Dinant

Door: Harry en jose

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

01 April 2012 | België, Dinant

Hallo allemaal,

Er waren wat moeilijkheden met het plaatsen van nieuwe berichten, maar dat is nu weer gelukt. Jullie berichten hebben we wel kunnnen lezen, erg leuk om te zien dat er zo veel mensen met ons meeleven.

Wij leven van dag naar dag en komen veel onverwachte dingen tegen. De mensen zijn erg gastvrij! We hebben nog geen last van blaren of spierpijn, kortom het gaat erg goed.

Vandaag zijn we in Dinant in een abdij aangekomen, waar we slapen in een oud klaslokaal. We hebben gezelig gegeten met een aantal andere gasten.

Het aantal mensen dat nog Nederlands spreekt wordt wel hard minder. De taal zal nog wel een uitdaging worden.
We hopen dat we snel weer iets van ons kunnen laten horen.

Harry en Jose

p.s. als je ons wilt volgen kan dat via: http://www.endomondo.com/workouts/user/4126842


  • 01 April 2012 - 20:17

    Esther Neven:

    Ha Jose en Harry.Ík heb me ook aangemeld om jullie te volgen. Zet hem op en veel plezier.
    Mag ik hier over iets in het clubblad plaatsen?
    Gr.esther

  • 01 April 2012 - 22:36

    Mirjam En Aad:

    Fijn dat het zo goed gaat met jullie. Wij hebben ook genoten in Denemarken en super dagen met Mirjam in Rome gehad. Urbi et Orby!!! Liefs

  • 02 April 2012 - 08:26

    Arie :

    Hoi Jose en Harry.

    Ik probeer jullie een beetje te volgen heb gisteren [zondag] geprobeerd om een bericht te sturen staat er niet bij dan zal ik wel iets verkeerd gedaan hebben,dus nieuwe poging.
    we zijn blij dat het goed gaat en dat jullie nog geen problemen hebben,houden zo zou ik zeggen.
    Een goed verloop van jullie voet reis en al vast een ZALIG PASEN gewenst.
    Hartelijke Groeten van Nelleke en van mij je collega...Arie

  • 02 April 2012 - 09:22

    Cor & Diny.:

    Hallo wandelaars, wat fijn dat het allemaal goed verloopt zonder blaren en spierpijn. Waar jullie nu zijn daar zijn wij weleens op vakantie geweest een schitterende omgeving. Jullie hebben volgens ons tot op heden goed weer gehad, ook fijn dat de mensen zo gastvrij zijn. Harry en Jose bedankt voor jullie schrijven, het allereste en de hartelije groeten van ons : Cor & Diny.

  • 02 April 2012 - 09:39

    Alfons Kroese:

    José en Harrie, het gaat jullie goed in deze Goede Week. Gezond en wel en welghemoed. Ik vind dat je al een tijd op weg bent. Of lijkt dat maar en denk ik teveel in kilometers vanuit mijn gezichtspunt. Gezelig om jullie te volgen via het reisverslag. Had in het begin wat moeite het te vinden, maar dat lag zoals ik nu lees niet aan mij. Dat troost mij, want ik ik dacht de digibeet slaat toe. Van harte goede Paasdagen,dat nieuw leven steeds meer jullie deel mag worden op deze tocht. Alfons

  • 02 April 2012 - 09:40

    Anton Rijkers:

    Fijn om te lezen dat jullie fisiek nog helemaal goed gaan, want vaak gaat het in het begin al mis omdat je iedere dag toch iets totaal anders doet dan je de afgelope tijd deed. Blijf vooral goed naar je lichaam luisteren. Het praten met mensen in een andere taal gaat vanzelf en anders heb je altijd nog "hand en voets"

    Om alvast te wennen: Buon cammino.

  • 02 April 2012 - 17:09

    Liesbeth:

    Volgen met endomondo is helemaal super. Ik zie precies de koffiepauzes :)


  • 02 April 2012 - 19:53

    Marianne:

    Fijn dat het zo goed gaat. Hebben jullie een gps bij je? Als ik zo die andere site zie, met alle afstanden en gem. snelheid en zo, denk ik dat dat via de gps gaat. In Nepal hadden wij er ook eentje bij ons. Succes verder!

  • 02 April 2012 - 21:12

    Mirjam En Aad:

    hoeveel km hebben jullie nu gelopen?

  • 03 April 2012 - 06:38

    Coby Simon Belinda:

    fijn van jullie te horen en dat alles oke gaat. We kijken elke dag even of er nieuws van jullie is. Fijn wandelplezier gewenst van ons gr

  • 03 April 2012 - 09:36

    Bertha En Gijs.:

    Leuk, om het reisverslag te lezen,en heerlijk, dat het goed gaat, en missen jullie de kleinkinderen al,maar ze kunnen jullie ook volgen, dat is wel ontzettend fijn,
    Lieve gr G en B.

  • 04 April 2012 - 11:31

    Agnes En Leo:

    Het daagt weer uit om ook te gaan.vorig jaar waren we met goed weer onderweg,hopelijk houden jullie dat ook. De universele taal van de reiziger gaat jullie helpen. De nensen reageren op de schelp en worden steeds vriendelijker. Geniet van het onderweg zijn. We houden via dit medium contact.

  • 05 April 2012 - 10:32

    Anne-Mieke Vink:

    Vanochtend ons wekelijkse donderdagochtend-hardlooprondje gedaan en het weer uitgebreid over jullie gehad. Ik weet nu eindelijk hoe ik jullie kan volgen. Jose, ik had beloofd die laatste donderdag nog te komen lopen en je gedag te zeggen, maar er kwam iets tussen. Dus, alsnog wens ik jullie heel veel plezier en succes. Ik hoop dat jullie er heel erg van genieten, maar als ik het zo lees en zie, gaat dat wel lukken. Ik blijf jullie volgen! groetjes

  • 15 April 2012 - 11:09

    Hans En Anneke Bonte:

    Leuk om jullie weer te kunnen volgen. Fijn dat het goed gaat met jullie. Ja de taal zal nog lastigworden, maar met handen en voeten gaat dat wel lukken. Goede reis nog verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Dinant

Harry en jose

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 72632

Voorgaande reizen:

25 Mei 2017 - 23 Juli 2017

Langs de Rijn

26 April 2014 - 06 Juni 2014

Dwars door Duitsland

21 Maart 2012 - 30 November -0001

te voet naar santiago de compostella

23 Augustus 2016 - 30 November -0001

Engeland

Landen bezocht: