Reims - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Reims - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Reims

Door: Harry en jose

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

11 April 2012 | Frankrijk, Reims

Wij zijn gisteren in Reims aan gekomen.wij hebben inmiddels weer heel wat beleeft. Op de eerste rustdag hebben wij Edith ontmoet en sinds zondag loopt zij met ons mee. Vrijdag hebben wij met Arie en Willemien gelopen. Zij komen uit Groningen.Vijf dagen lang zijn wij elkaar telkens weer op het overnachting adres ontmoet. Lekker samen eten en weer plannen maken voor de volgen de dag. Wij komen door vergissing op de leukste adressen.Vanwege de koude, natte nachten hebben wij nog wel eens voor een b en b gekozen.wij werden er echtgoed verzorgd. Met zijn vijfen hebben we heel veel plezier gehadDe nacht van zaterdag op zondag hebben we in de tent geslapen, het vroor 5 graden, niet koud gehad, alleen met tent inpakken.Goed wandel weer, koud om te zitten, paar buitjes gehad. Toen we gisteren Reims in gingen hadden we een flinke te pakken.We waren net op tijd in de kathedraal om nog hulp te krijgen bij het zoeken naar onderdak. Het begint al op refugiés te lijken, we sliepen met 5 op een kamer. Harry heeft een heel harem, ik bedoel had! Vandaag in Reims rond gekeken.Indruk wekkende stad! Morgen gaan we verder!

• 11 April 2012 - 18:02

Esther:

Lekker dicht bij elkaar helpt tegen de kou.'Moet er niet aan denken bij deze temp.
    Heb bewondering. Gr.esther en Lies Jan

• 11 April 2012 - 19:30

Gerben En Elly:

Hallo luitjes, wat een avonturen maken jullie mee, maar wel heel leuk allemaal. Jullie gaan snel of lijkt dat zo!!! Hou je haaks en pas op elkaar. We blijven jullie volgen. Lieve groeten G&E

• 11 April 2012 - 20:00

Bertha.:

Weer een ontzettend leuk reisverslag.
    Wij leven met jullie mee.
    En!!!!beter wat fris, dan een hittegolf.
    Liefs gijs en Bertha.

• 11 April 2012 - 21:53

Anton Rijkers:

Leuk dat jullie al medepelgrims treffen en dat het zo gezellig is. Voor het vervolg: Bon Courage!

• 12 April 2012 - 05:48

Ronald & Marion:

Leuk om te lezen hoe jullie het wandelen ervaren. Op naar het zuiden waar het vast wat warmer is.
    Groetjes Ronald & Marion

• 12 April 2012 - 07:34

Hans En Wil V.d.W.:

Hallo Harry en Jose,
    Wat leuk om op deze manier mee te kunnen leven en te horen hoe het jullie vergaat. Gewoon thuis in Boskoop.Hopelijk word het nu mooier weer en wat droger. Hartelijke groeten en Bon courage !
    Hans en Wil van der Werf.

• 12 April 2012 - 08:13

Alfons Kroese:

troost jullie want hier is het soms ook koud en regenachtig.Jullie schieten al lekker op. Spannend om onderdak te vinden, maar Harrie kan er van genieten, Alfons

• 13 April 2012 - 07:23

Liesbeth:

alleen van het lezen krijg ik al positieve energie. Hoe moet dat dan voor jullie wel niet zijn!

• 14 April 2012 - 00:00

Aadenmirjam:

wat maken jullie veel mee! We vonden jullie telefoontje erg leuk. Hier gaat alles naar wens. Blijf gezond dan betalen wij de dokters rekening!!!!! Liefs Aad en Mirjam.

• 14 April 2012 - 18:32

Kees En Renske:

Jullie hebben weer een lekker stuk gelopen.
    Hier is het fris maar wel droog we zijn vandaag naar de bollen geweest.
    Morgen gaat het harder waaien maar we denken dat jullie voor de wind hebben.
    Gr. K&R

• 14 April 2012 - 19:25

Cor & Diny.:

Hallo Harry en Jose, bedankt voor jullie prachtige verhaal, we hebben er van genoten, volgens ons is het best een gezellige "bedevaart " jullie ontmoeten gelijkgestemde mensen met hetzelfde doel gaan gezellig met elkaar eten en slapen, hadde jullie al een stapelbed ? Niet, nou dat komt ook nog wel, ik heb van Cor z`n zus een dagboek gelezen toen hun ook deden hospitaliseren, dat was ook heel leuk. Ik lees ook de Jacobsstaf weleens daar zie ik mooie foto`s van de route die jullie lopen en ook daarin leuke beschrijvingen. Ik heb echt bewondering voor jullie want het zal best niet altijd meevallen, maar er zijn ook heel mooie dingen die jullie beleven. Hier gaat alles prima, Cor is pas aan z`n rechteroog aan staar geopereerd, alles prima, het 2de oog volgt. Lieve Harry enJose wij wensen jullie alle goeds toe met de hartelijke groeten van ons : Cor & Diny

• 15 April 2012 - 08:16

Teuny:

Hallo José & Harrie,

Vandaag vond ik jullie site en ga alles met belangstelling volgen.
    Ik vond het heel erg leuk jullie nog even gedag te kunnen zeggen. Pffffff ik was eigenlijk heel graag achter jullie aangegaan. Ik hoop wel voor jullie dat het snel iets warmer word.
    Lieve groet,