Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: HarryenJosetevoet

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

20 Maart 2012 | Nederland, Boskoop

Beste allemaal,

Morgen is het zover! De karretjes staan gepakt en de wandeltocht kan beginnen.

Via deze site willen we proberen af en toe wat van ons te laten horen zodat jullie ons een beetje kunnen volgen. Ook kun je op deze site een berichtje sturen aan ons.

Onze route kun je als het goed is volgen via: http://www.endomondo.com/workouts/user/4126842

Allemaal een goede tijd en tot in de zomer!

Groeten Harry en Jose

• 22 Maart 2012 - 19:50

Len:

Hoi Har en José,
    En hebben jullie Wijk en Aalburg gehaald en een slaapplek gevonden? Heerlijk weertje hadden jullie. Ilse heeft jullie kamer gelijk weer teruggenomen, haha

• 24 Maart 2012 - 19:19

Marianne:

Hoi Harry en Jose,

Veel succes met jullie tocht.

• 25 Maart 2012 - 16:42

Lina:

Hoi Harry en Jose, Wij wensen jullie heel veel wandel plezier, het weer zit jullie alvast mee. Al mooie foto's gemaakt, we gaan jullie volgen op de site.

• 26 Maart 2012 - 08:38

Len:

Hoi
    Hoop dat jullie een goed weekend hebben gehad. Het is s'morgens best nog wel koud. José, hoe is het met je heup?
    Geen last meer van de kar? Mooie camping in Vessum.
    Len

• 28 Maart 2012 - 17:08

Kees En Renske:

Jullie hebben anders best mooi weer,maar wij redden het hier ook wel.