Wat een geluk met het weer - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Wat een geluk met het weer - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Wat een geluk met het weer

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

21 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Hollesley

De mooie dagen blijven maar komen.Het is echt nog steeds heel goed om te kamperen. We vinden nu ook wat makkelijker een camping. Al worden de dagen dan soms wel lang en de avonden zijn kort. Het is vroeg donker. We denken naar een camping schuur te gaan,maar dat is een verbouwde schuur. Een prachtig B&B. Genieten dan maar.Op de boerderij camping valt het ons ook wel eens goed tegen. Je hebt een plekje en de douche werkt, maar dat is het dan. Er zijn nog maar weinig gasten. Wat wil nu het toeval op de laatste camping is een stel dat ons herkent van bijna drie weken geleden. Toen waren we op vrijdag avond de camping op gewandeld waar zij toen stonden met de camper en nu herkende zij ons. Wij wandelden er ook weer af want voor tentjes was geen plek. Dat klopte precies,wij moesten nog een uurtje door.Misschien zijn die karren toch wel bijzonder.De volgende dag door naar Canterbury. Vroeg op pad dan hebben we tijd om een plek te zoeken en als het weer zo warm wordt kunnen de pauze s wat ruimer.