Dinsdag nu gaat het echt beginnen. - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Dinsdag nu gaat het echt beginnen. - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Dinsdag nu gaat het echt beginnen.

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

12 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Hollesley

We wandelen de North Downs Way . Een route die voor een groot deel gelijk loopt aan de pelgrims weg naar Canterbury. Na een goed ontbijt kunnen we er even tegen. Het is bewolkt maar droog. Prima wandel weer.Het pad is wel goed,maar de omgeving is toch wel wennen. We zitten echt vlak onder Londen en het is echt een dure omgeving.Veel golf banen en grote villawijken. Daar tussen door kunnen we wel goed lopen. Maar voor de overnachtingen wordt het moeilijk. Geen camping te vinden dus we besluiten maar wild te kamperen. Water en eten genoeg. Morgen zien we verder.Toch wel een prima eerste dag.

• 13 September 2016 - 18:31

Renske En Kees:

Leuk weer wat te lezen over jullie ga lekker door zo.
    Hier bloed heet alleen maar weer voor een koud biertje dus kan je nagaan hoe zwaar we het hebben.
    Tot het volgende bericht.

Gr Renske en Kees

• 13 September 2016 - 22:22

Nico En Ria:

Hoi Harry en Jose, leuk jullie te volgen, Engeland is mooi. Wij wensen jullie nog veel succes en wandelplezier, groetjes Nico en Ria.