Van Sizewelll naar Frostenden - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Van Sizewelll naar Frostenden - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Van Sizewelll naar Frostenden

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

05 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Hollesley

Zaterdag een dagje in Sizewell blijven staan. Camping vlak aan de kust.Voor boodschappen naar Leiston en daar wat rond kijken.Een leuk museum over stoom mechanisatie wat voor de hele streek van groot belang is geweest.In Sizewell staat een grote kerncentrale. In de loop van de middag wordt de zee erg onstuimig de golven slaan op de kust. Zondag gaan we weer wandelen. Een prachtige route langs de kust en soms wat meer land in waarde.Aan de kust is het met stukken druk en toeristisch. Typisch Engelse strand huisjes in lange rijen. We hebben al drie en een half uur gelopen en we kunnen de kern centrale nog steeds zien door een draai in de kust lijn.Het weer is weer prima echt genieten..Bij een riviertje worden we over gezet met een roeibootje en verder gaat het weer. Om een uur of half zes zijn we op de camping. Een camping waar geen elektriciteit is en wat je ziet is dat de campinggasten zich op een heel andere manier vermaken.Grappig is dat. Er worden balspelletjes gedaan met elkaar.Het was weer een prachtige dag .

• 06 September 2016 - 09:14

Coby En Simon:

Hey sportivelingen, jullie hebben de pas er weer goed in. We genieten mee door jullie reisverhalen en kijken al weer naar de volgende editie.
    Heel veel wandelplezier en geniet van de prachtige natuur in Engeland.

lieve groet van ons

• 06 September 2016 - 09:40

Alfons Kroese:

Dat is genieten, en soms primitief! Dat hoort bij zo'n Wandeling door een nieuwe "wereld". Ik geniet mee, geeft weer herinneringen aan toen! Alfons

• 06 September 2016 - 16:27

Corry Arendse:

Wat leuk om jullie weer zo 'op de voet' te volgen. Zonder moe te worden!
    Hele nieuwe ervaringen, anders dan op jullie vorige wandelingen denk ik.
    Geniet er van!

• 06 September 2016 - 16:49

Anton Rijkers:

Hoi José en Harry,

Leuk om te lezen dat jullie zo genieten van Engeland en de Engelsen. Ga daar vooral mee door en blijf de leuke verslagjes sturen. Zelfs op onze vakantie in Schotland komen ze goed door.