Dag 2 VanHollesley naar Sizewell - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Dag 2 VanHollesley naar Sizewell - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Dag 2 VanHollesley naar Sizewell

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

01 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Hollesley

Terug naar de route,bij de monding van de rivier de Ore.Het pad gaat over de dijk.We hebben prachtig uitzicht. De zon komt voor ons gevoel aan de verkeerde kant op . In de ochtend al boven zee. Het is al vroeg erg warm. Het kleine pontje vaart niet dus we moeten we de veld route. Dat betekent een flinke heuvel. Een leuke ontmoeting met een wandelaar. Drie maal Santiago gedaan en hij vertelt ons dat dit de enige flinke heuvel van Suffolk is. Dat geeft de wandelaar moed. Er komt nog wat die dag ,zandpaden,stoffig en rul,zwaar en warm. Het tempo daalt flink. Het wordt laat.Tegen zessen bij de camping maar niet voor tenten. Wees gewaarschuwd.Dan nog maar even door. Grof grind op de route dan maar een weg er naast. Om kwart over zeven bij de volgende camping. 37 kilometer. Dat is genoeg voor vandaag en morgen. Dus morgen rustdag.

• 01 September 2016 - 21:25

Leo En Miriam:

Behoorlijk ingespannen dus....na zuur komt zoet.
    Neem nog maar een lekker wijntje en geniet van al het moois

• 02 September 2016 - 00:01

Ineke Van De Leur:

Hallo Jose en Harry,

Al weer te voet. Leuk. De kans dat je mij dit keer onverwacht tegenkomt is 0 procent. Jammer!
    Tot ziens, Ineke

• 05 September 2016 - 19:46

Renske En Kees:

Laat nu de boules de boel en ga maar weer lekker wandelen het weer ziet er goed uit dus dat komt best goed. wij gaan er ook van genieten.

Gr. Renske en Kees