in de pub - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu in de pub - Reisverslag uit Hollesley, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

in de pub

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

25 Augustus 2016 | Verenigd Koninkrijk, Hollesley

Dag in Engeland.Prima weer.Aardige mensen.Route goed te vinden,ook van zuid naar noord aan gegeven wat niet wil zeggen dat we het pad niet af en toe kwijt waren.Maar we vonden het ook weer terug. Twee maal een tochtje met de boot. Onze karren konden er net op en af. Met hulp.prachtige route met de zon en de zee aan de andere kant. We zitten nu in Holleyslee op de camping en hebben gegeten inde plaatselijke pub. Kan niet beter. Groetjes

• 25 Augustus 2016 - 22:10

Esther Neven:

Klinkt geweldig. Is ook een leuk land en de pubs zijn heel gezellig.
    Esther.

• 26 Augustus 2016 - 09:09

Anton:

Goed te lezen dat jullie het Engelse leven goed bevalt. Geniet van de omgeving en het weer zoals jullie dat hebben.

• 26 Augustus 2016 - 11:55

Alfons Kroese:

Ondanks de Brexit zijn jullie welkom en genieten jullie. Fijn om dit van verre mee te beleven, Alfons

• 27 Augustus 2016 - 19:06

Renske En Kees:

Dit lijk mij ook wel wat [de pub]

Kees

• 30 Augustus 2016 - 20:28

Renske En Kees:

Jullie lopen lekker door volgens mij wel een rustdag genomen maar dat was zeker nadat jullie in de pub geweest zijn.Is de boulebaan al in het zicht.

Gr Kees en Renske

• 01 September 2016 - 19:07

Ria:

He Jose en Harry,
    Hoe gaat het?
    Kan jullie vandaag niet volgen of hebben jullie echt maar een wandelingetje gemaakt?
    Waar zijn jullie nu, en gaat het lopen goed?
    Groet Ria