Hier zijn we dan in Engeland - Reisverslag uit Harwich, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Hier zijn we dan in Engeland - Reisverslag uit Harwich, Verenigd Koninkrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Hier zijn we dan in Engeland

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

25 Augustus 2016 | Verenigd Koninkrijk, Harwich

Na 2 snik hete dagen waren we gisteren op tijd bij de boot. Het was even wennen met de karren maar verder ging het goed. We hadden een heel goede overtocht met kalme zee. Hut op de kop van de boot met nog even een prachtig uitzicht. Om 7 waren we van boord hebben een uur gelopen en zitten nu met een kopje koffie rustig te wachten op de veerboot

• 25 Augustus 2016 - 13:11

Gerben En Elly:

Hello Harry en José,

How are you? Wat leuk en stoer van jullie om weer op pad te gaan. Waar en hoe gaat de reis verlopen?
    We wensen jullie een goede trip en veel plezier. We blijven jullie volgen.

Lieve groeten Gerben en Elly.

• 25 Augustus 2016 - 14:59

Marijke :

Top ,fijn dat jullie een goede vaard hebben gehad zee pilletjes blijven in de tas. we hebben vandaag de strand training gedaan en in de zee gezwommen. Top weer hier 34 gr. Groeten Marijke

• 27 Augustus 2016 - 19:03

Renske En Kees:

Goed te horen dat jullie in Engeland zijn, als ik aan die afstanden denk krijg ik het er warm van.
    fijne wandeltocht verder en heel veel succes.

Gr. Renske en kees