20 km voor Keulen - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu 20 km voor Keulen - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

20 km voor Keulen

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

27 Mei 2014 | Nederland, Culemborg

Hallo allemaal
hier zijn we weer.
De track loopt alleen tijdens de wandeling,s avonds niet meer te zien helaas.Maar we lopen gewoon door,zijn nu 20 km. Voor Keulen.
2 halve dagen regen en vandaag een hele.De jassen zijn goed water dicht en de schoenen ook. Het gaat goed zolang je blijft lopen,buiten zitten valt tegen. De bushalte hokjes zijn populair. Al weer 3 keer de tent gebruikt bij gebrek aan een betere plaats. Ging ook goed en aardige mensen ontmoet die ons voorzien van water en wat al niet meer. Gisteravond was er volgens het boek een pelgrims herberg,nee toch niet,een halfjaar geleden gesloten. We hebben de tent toen maar achter het gebouw gezet. Na een poosje kwam er een buurvrouw een kijken en we kregen water en thee en de batterijen werden op geladen. Ze beloofde ons koffie voor vandaag,maar het regende zo hard dat we maar binnen moesten komen voor ontbijt.
Daar zit je dan lekker droog en warm en je komt niet weg voor dat de flessen gevuld zijn. En zo redden wij ons. Nu zitten we weer lekker warm en droog binnen in een privé pelgrims woning. Morgen naar Keulen. Groetjes Harry en José

• 27 Mei 2014 - 22:00

Renske En Kees:

Ja we misten al een paar dagen maar we dachten wel dat jullie wel gestaag door zouden lopen, en nu vlak bij Keulen het gaat lekker door.
    Het weer is wat minder maar er komt droger weer aan ,even een dagje doorbijten.

Gr. Kees en Renske

• 27 Mei 2014 - 22:46

Esther:

HéHé eindelijk weer een berichtje. Kees "maakte zich vanavond al zorgen". Het weer is hier niet WAT minder nee de hele dag met bakken uit de hemel. Lies Jan begint "ongerust" te worden voor het tournooi van donderdag. We zien wel. jullie veel plezier verder. Gr.Esther.

• 28 Mei 2014 - 06:59

Anton Rijkers:

Leuk om weer iets van jullie te lezen. Veel plezier bij jullie volgende deel van de tocht.

• 28 Mei 2014 - 09:08

Coby Schonewille:

Hoi doorbijters,

Jullie worden uniek en bekend met jullie uitrusting en doorzetting. Hebben jullie het grootste dagblad van Duitsland al gehaald, en houden jullie de benen nog recht
    We kijken weer uit naar het volgende bericht.
    gr. simon en coby

• 28 Mei 2014 - 11:54

Aad En MIrjam:

Dat gaat gelukkig goed daar in Duitsland! We waren al aan het dreggen!!!!! We hopen dat jullie nog veel lieve mensen ontmoeten en mooi weer de laatste weken.Aad en Mirjam

• 28 Mei 2014 - 19:39

Arie:

Hoi Jose en Harrie.

Het is al weer een poosje geleden dat ik gereageerd hebt hoe dat komt weet ik niet geen tijd denk ik te druk met het werk een keer in de maand dat is wel heftig ,
    Maar jullie zijn lekker bezig Keulen a ,l als je een beetje door loopt zijn jullie morgen voor de middag thuis geintje natuurlijk.
    Maar blijf genieten zou ik zeggen het zou voor mijn niks zijn dus alle bewondering.

Nog een goede wandeling en we zien elkaar.

Groeten van Nelleke en van mij ... A.V. je collega

• 28 Mei 2014 - 22:29

Anneke:

Ha Harry en José,Sorry dat ik zo laat reageer ,maar van alles aan mijn hoofd,affijn dat is niet jullie probleem.
    Een hele goede reis verder gewenst hoor en diep respect!!!!!en ik ga jullie weer volgen hoor.Leuk.
    Groeten Anneke

• 29 Mei 2014 - 07:21

Marijke:

Tja, weer wat anders dan het zuidelijke land, hebben jullie het al horen donderen in Keulen ??? HAHA
    hier is het weer ook pet maar niet erg voor ons jullie kunnen wel droog en een zonnetje gebruiken .
    We gaan straks weer trainen jaaaa gewoon op Hemelvaartsdag er waren genoeg die er zin in hebben .
    Nou tot op de baan en veel plezier daar met het wandelen .
    groetjes Marijke

• 29 Mei 2014 - 19:57

Jan:

Jammer dat we jullie niet meer dagelijks kunnen volgen. Ik ben wel benieuwd naar de route die jullie vanaf Keulen gaan nemen. Via Nijmegen of toch eerst naar Limburg. Het weer wordt weer beter de komende dagen.

Succes met de laatste loodjes.

Jan.

• 30 Mei 2014 - 23:46

Teuny:

Het lijkt er een beetje veel op dat ik een soort afvallige ben geworden, niets is minder waar!
    Er zijn de laatste tijd nogal wat omstandigheden die behoorlijkl mijn aandacht opeisen.
    Jammer van die regen de laatste dagen maar net zoals hier, zal het ongetwijfeld bij jullie ook een stuk beter worden:) Bon voyage