Hier heel mooi weer. - Reisverslag uit Moissannes, Frankrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Hier heel mooi weer. - Reisverslag uit Moissannes, Frankrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Hier heel mooi weer.

Door: Harry en jose

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

11 Mei 2012 | Frankrijk, Moissannes

Nu al voor de derde dag heel mooi weer, zomers.Als we het zo lezen zouden jullie daar ook wel wat van willen, bij deze sluit ik eenzonnestraal voor jullie in.Vandaag van Marsac naar Les Billanges gewandeld, een
prachtige route een heel groot deel door het bos wat echt heerlijk was om dat het op het asfalt erg warm was
Nu zijn we bij een mevrouw die benb verzorgd, wij hebben daar een plekje voor de tent en zorgen voor ons zelf
Toch wel erg leuk als dit ding werkt en bereik heeft.groeten harry en jose

• 11 Mei 2012 - 18:59

Teuny:

Het ding werkt perfect en heeft een goed bereik.
    Wat heerlijk voor jullie....eindelijk..lekker weer!
    Vanavond was er hier ook een beetje zonneschijn, en dus even genieten.
    Heel goed week-end!

• 11 Mei 2012 - 20:39

Lydia Borst:

Hallo Harry en Jose, we gaan jullie zonnestraal benutten op Hemelvaartdag in de polder.
    Lieve groet ook vanuit Voorhout, Lydia

• 11 Mei 2012 - 21:45

Arie:

Hoi Jose en Harry.

Ben jaloers op het mooie weer bij jullie,maar niet op wat jullie aan het doen zijn,ik vind het een onwijze prestatie,en jullie beginnen er aan te winnen,hou vol een veel wandelplezier vanuit Boskoop gewenst.

Hartelijke Groeten van Nelleke en van je collega ............... Arie
    P.S. weinig werk

• 12 Mei 2012 - 00:44

Aad En Mirjam:

Jullie zonnestraal komt ons goed van pas! Nu nog wat extra warmte dan kan het weekend beginnen. Het is toch wel heel bijzonder dat we jullie zo kunnen volgen, dat deden vroeger de pelgrims wel anders!!!!!We wensen jullie mooie wegen en veel loopplezier.Liefs A.M.

• 12 Mei 2012 - 09:02

Anton Rijkers:

Hoi Harry en José, wat is het leuk om de verhaaltjes van jullie tocht te lezen. Als het weer slecht is leef ik met jullie mee, maar als het zonnig is zoals in dit berichtje geniet ik met jullie. Geniet verder van jullie tocht en weet dat er in Nederland veel volgers zijn die vreselijk jaloers zijn op jullie tocht en die daarom in gedachten met jullie mee reizen.
    Groeten,
    Anton.