Harry bijt weer van zich af - Reisverslag uit Saint-Hilaire, Frankrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu Harry bijt weer van zich af - Reisverslag uit Saint-Hilaire, Frankrijk van Harry en jose Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Harry bijt weer van zich af

Door: Harry en jose

Blijf op de hoogte en volg Harry en jose

10 Mei 2012 | Frankrijk, Saint-Hilaire

Gisteren zijn we bij een tandarts geweest en zij kon het regelen dat het die middag gemaakt werd.om vijf uur konden we het weer ophalen.Middag lekker rustig op de camping geweest, wat schrijven en dingen pakken die we terug naar huis konden sturen.Weer naar de stad wandelen en de middag is om.Gisteren en vandaag goed weer voor een camping.Die hebben we vandaag helemaal voor ons alleen.Reuze gezellig samen.Morgen voorspellen ze weer warm weer 27 graden, het is even wennen.Allemaal hartelijk dank voor jullie medeleven, wij gaan weer vrolijk verder, eerst richting Limoges.groetjes Harry en Jose.
P.S.boulers goed weekend met elkaar.

• 10 Mei 2012 - 20:58

Esther En Lies Jan:

Kijken jullie wel uit met al dat porselein?
    Harry je kunt je stokbrood ook soppen, heb je toch wat in je maag.
    We vinden jullie tocht geweldig om te volgen, kijken uit naar het volgende verslag.
    Bonne route Esther en Lies Jan.

• 10 Mei 2012 - 21:36

Teuny:

Vrij dicht bij Limoges ligt Oradour sur Glane. Ik vond het destijds de vele km omrijden meer dan waard. Mochten jullie er heen gaan (een aanrader) laat je niet afschrikken door het buitengebeuren( lijkt commercieel)
    Als je in het dorpje zelf komt, gebeurt er echt veel met je. Bon voyage

• 10 Mei 2012 - 21:46

Anton Rijkers:

Fijn dat je nu weer letterlijk je tanden in je reis kunt zetten.

• 11 Mei 2012 - 08:02

Marijke:

Tja ook al dat stokbrood voortaan dopen in je koffie doen die Franse toch ook??Uit voor zorg.Lekker weer bij jullie zeg!!!! Hier is het regen.Gisteren Donderdag regen met de training,maar erwaren toch nog 8 loopsters. Goeie reis verder.
    Groeten Marijke

• 11 Mei 2012 - 10:36

Leo En Miriam:

Gelukkig dat Harry weer van zich af kan bijten en niet meer op z'n tandvlees loopt.
    Jose bijt gerust maar eens terug hoor.
    Stuur maar een zonnestraal deze kant op,jullie nog heel veel wandelplezier
    en geniet van de omgeving
    Groetjes Leo en Miriam

• 11 Mei 2012 - 12:59

Alfons Kroese:

Jullie hebben geluk met de tanden! Wat een mens kan overkomen onderweg, maar zolang het bij de tanden blijft is er geen man overboord.
    We hebben deze week in de bijbel-groep stil gestaan bij jullie gaan en komen. Van harte veel geluk en minder gebroken tanden, maar beter dan een gebroken been!
    Alfons

• 14 Mei 2012 - 17:49

Pieter/annette:

Hallo Harry en José
    De Zami, dit weekend in Waddinxveen heeft je oude ploeg met 4 partijen gewonnen.a.s. donderdag hebben we het man/vrouw toernooi pieter staat in de keuken dus ik ben uitgeweken naar Gert van Wingerden vijf partijen is wel erg zwaar. Het is erg druk met toernooien zondag 4 seiz. en met pinksteren komen de Franse/Parijs en de duitser uit Solinge.
    Goede reis verder en fijn dat het nu mooi weer is jullie hebben genoeg regen gehad. groetjes pieter en annette

• 14 Mei 2012 - 20:08

Groeten Uit Reeuwijk:

Hoi Jose en Harry,

Vandaag was Gijs bij de tandarts en vroeg aan mij of ik met Jose heb hardgelopen.
    Ik vroeg meteen hoe het met jullie gaat en hij zei dat ik alles kon volgen op deze site. Te gek joh. De verslagen zijn erg leuk en ik wens jullie bij deze het allerbeste toe. Genieten dat doen jullie!

groetjes uit Reeuwijk van Lizette